Garantie

Heeft u bij ons een artikel gekocht en gaat dit na een bepaalde tijd stuk? Dan volgen wij bij het afhandelen van dit soort artikelklachten de wet en de algemene voorwaarden van de Nederlandse Thuiswinkel Organisatie. De hieronder getoonde garantieregelingen gelden onverminderd de rechten die u als consument heeft op basis van de wet.

De wettelijke garantietermijn naar de consument is 2 jaar. Na deze termijn zullen er ook situaties voorkomen waarbij we coulance toepassen. 

Medipoint houdt de wettelijk geregelde garantietermijnen aan.  Fabrikanten bieden in veel gevallen een garantietermijn van meer dan een jaar, de zogenaamde fabrieksgarantie. De termijn en inhoud van deze fabrieksgarantie staan, indien van toepassing,  in de gebruiksaanwijzing van het artikel.

Op meubelen, bedden en matrassen bieden we zelfs drie jaar volledige garantie. Er staat een garantielogo aangegeven bij de artikelen met 3 jaar garantie. Volledige garantie betekent bij een gegronde klacht geen voorrijdkosten, gratis reparatie of een nieuw artikel als het artikel niet gerepareerd kan worden. De aanschafwaarde is dus 3 jaar gegarandeerd.

Afhankelijk van het artikel en de wijze waarop het artikel wordt afgenomen (uitleen, huur of koop) zijn er afwijkende garantiebepalingen. Hierover kan contact worden opgenomen met onze klantenservice via het e-mailadres info@medipoint.nl of
per telefoon 088 - 10 20 100.