Welkom bij Medipoint

Heeft u ook van CZ, Ohra of Delta Lloyd een brief gehad over het anti-decubitus matras (AD-matras) dat u op dit moment te leen heeft?
In die brief staat dat CZ, Ohra en Delta Lloyd kwaliteitsafspraken hebben gemaakt met betrekking tot de levering van AD-matrassen, en dat Medipoint aan die kwaliteitseisen voldoet.

Deskundig advies bij de wisseling van uw AD-matras
Wij zijn een landelijke organisatie met regionale vestigingen. Medipoint is daarom altijd dichtbij op het moment dat u ons nodig heeft. Voor u is nu het allerbelangrijkste dat u ook in 2016 gewoon gebruik kunt blijven maken van een AD-Matras. Dat kan bij Medipoint. U kunt ons bellen of mailen.

Stuur een email voorzien van uw telefoonnummer, en uw naam en adresgegevens naar ad@medipoint.nl. Na ontvangst van uw gegevens neemt een medewerker van de Medipoint KlantenService contact met u op om een en ander te regelen.

Bellen (088 - 10 20 100)   E-mail (ad@medipoint.nl)
  1. Bel met de KlantenService van Medipoint op
    088 - 10 20 100. U hoort dan in het telefoonmenu dat wij een speciaal team klaar hebben zitten dat op de hoogte is waarom u belt.
  2. De medewerker KlantenService die u dan aan de lijn krijgt beschikt over de juiste medische- en productkennis.
    Er zijn slechts een paar vragen nodig om uw gegevens bij Medipoint te registreren.
 

Stuur een email voorzien van uw telefoonnummer, en uw naam en adresgegevens naar ad@medipoint.nl.
Na ontvangst van uw gegevens neemt een medewerker van de Medipoint KlantenService dezelfde dag contact met u op om een en ander te regelen.

 Bij Medipoint profiteert u als verzekerde van CZ, Ohra of Delta Lloyd van nog meer exclusief voordeel ››