basket check twitter facebook youtube linkedin voordeel-advies voordeel-assortiment voordeel-vrijheid search caret-down caret-down no-image
  • Veilig online betalen
  • Boven €25,- gratis thuisbezorgd
  • 60 echte winkels door heel nederland

Bewegen en eten rondom je zwangerschap

Wanneer je zwanger bent wil je het liefst zo goed mogelijk voor jezelf zorgen. Gezond eten, genoeg rust nemen maar ook regelmatig bewegen… Maar mag je eigenlijk wel sporten tijdens je zwangerschap? En wat kun je beter niet eten als je zwanger bent? Radmilo Soda geeft advies!

Als personal trainer, voormalig kok en vader van drie weet Radmilo Soda (bekend van televisieprogramma Obese) inmiddels goed hoe je fit en gezond de zwangerschap doorkomt. In samenwerking met goede vriendin, personal trainer en moeder Elske Sorel heeft hij daarom het boek MOMS uitgebracht: vol recepten, sportoefeningen en handige info voor jou als toekomstige moeder. Wij bezochten hen in de studio van Radmilo en ontfutselde alvast wat tips!

Sporten tijdens de zwangerschap

Sporten voor twee

Blijven sporten terwijl je baby en dus je buik maar blijven groeien voelt misschien niet heel natuurlijk. Logisch dus dat veel toekomstige moeders zich daarom afvragen of ze wel mogen blijven sporten tijdens de zwangerschap.

Maar even niet naar de judo?

Op de bank blijven zitten is dus niet nodig. Maar zijn er nog dingen waar je rekening mee moet houden als je blijft sporten tijdens de zwangerschap?

In het boek MOMS vind je sportschema’s met uiterst geschikte oefeningen voor tijdens de zwangerschap!

Geen tijd.. het regent..

Motivatie vinden om te sporten is een probleem waar iedereen wel eens last van heeft. Maar motivatie vinden om te sporten tijdens je zwangerschap is vaak nog net iets lastiger…

Elske heeft een goede tip waardoor je spontaan je sportpakje bij elkaar wilt rapen!

Eten tijdens de zwangerschap

Tartaartje weer over een jaartje

Niet alle voedingsmiddelen zijn even bevorderlijk voor de groei en ontwikkeling van je baby. Tijdens de zwangerschap worden er daarom een aantal voedingsmiddelen afgeraden om te eten.

In het boek MOMS vind je een aantal heerlijke zwangerschap-proof recepten. 

1 koekje voor mij en 1 voor de baby

Wanneer je zwanger bent zul je aankomen in gewicht. Het is normaal om zo’n 12 tot 15 kilo aan te komen. Maar is dat dan alleen de baby, of zitten al die pakken oreo koekjes daar ook bij meegerekend?

Bekijk het in de video!

Lekkere recepten tijdens je zwangerschap

Als oud kok heeft Radmilo natuurlijk een aantal heerlijke recepten aan het boek toegevoegd… En wij mogen er alvast drie met je delen! Waaronder een bosvruchtentaart met maar 30 minuten oventijd.

Bekijk de 3 recepten hier

Bosvruchtentaart recept

Sporten na de bevalling

Back in shape!

Nadat je bevallen bent is de sportschool misschien wel de laatste plek op aarde waar je wilt zijn, maar na een tijdje wil je toch weer terug naar je oude figuur. Elske vertelt je wanneer je het beste weer kunt beginnen met sporten na de bevalling.

Back in shape in je woonkamer

Sla de sportschool over en doe je oefeningen lekker thuis met deze producten
MOMS Swiss Ball

MOMS Swiss Ball

€27,99 Meer informatie
MOMS Mini Bands pakket

MOMS Mini Bands pakket

€24,99 Meer informatie
MOMS Power Elastic Bands 2 stuks

MOMS Power Elastic Bands 2 stuks

€39,99 Meer informatie
MOMS Mini Band

MOMS Mini Band

€5,99 Meer informatie

Benieuwd geworden naar MOMS van Radmilo?

Wil je lekker aan de slag met de recepten, tips en sportoefeningen van Radmilo Soda?
Het boek MOMS is bij ons te koop!

Naar de webshop

Om uw bezoek op Medipoint.nl makkelijker en persoonlijker te maken, maken wij gebruik van cookies en vergelijkbare technieken. Met cookies verzamelen we persoonsgegevens, die wij en derde partijen gebruiken om uw internetgedrag te volgen. Zo kunnen wij content en advertenties aanpassen aan uw interesses. Door verder gebruik te maken van onze website gaat u hiermee akkoord. Meer weten? U leest het op onze cookiepagina SLUITEN