basket check twitter facebook youtube linkedin voordeel-advies voordeel-assortiment voordeel-vrijheid search caret-down caret-down no-image
  • Veilig online betalen
  • Boven €25,- gratis thuisbezorgd
  • 60 echte winkels door heel nederland

Servicewijzer

Medipoint servicenummer voor technische storingen, reparaties en onderhoudsbeurten:
Voor alle vragen over storingen en reparaties kunt u ons 24 uur per dag, 7 dagen per week bereiken op ons servicenummer: 088-10 20 231

De kosten van reparaties en onderhoudsbeurten zijn opgenomen in het onderhoudscontract dat is afgesloten tussen de gemeente en Medipoint (behalve in geval bij nalatigheid of opzet).

Storing aan uw hulpmiddel:
Het kan voorkomen dat uw hulpmiddel defect raakt wanneer u het hulpmiddel in gebruik heeft. U kunt dan contact met ons opnemen via de servicetelefoon hierboven genoemd. Geef altijd uw naam en telefoonnummer door waarop u op dat moment bereikbaar bent.

TIP: Wanneer u in het bezit bent van een mobiele telefoon, raden wij u aan deze mee te nemen als u met uw hulpmiddel op pad gaat. Ook is het handig om het servicenummer vast in uw toestel te programmeren, zodat u ons altijd kunt bereiken als uw hulpmiddel defect raakt.

In geval van schade aan uw hulpmiddel en/of aan anderen:
Wanneer u schade heeft aan uw hulpmiddel belt u dan zo snel mogelijk met ons servicenummer. Is er een andere partij betrokken bij de schade dan vult u samen met de tegenpartij een schadeformulier in. Indien u alleen schade bij anderen aanricht met een hulpmiddel zonder motor/verzekeringsplaatje dient u contact op te nemen met uw eigen verzekeringsmaatschappij, waar uw particuliere WA-verzekering loopt.

Verlies of diefstal
Bij verlies of diefstal van uw hulpmiddel doet u altijd aangifte bij de politie. De politie maakt een proces-verbaal op, waarvan u een kopie ontvangt. Neem daarna zo spoedig mogelijk telefonisch contact op met de serviceafdeling van Medipoint. Voor schade aan uw persoonlijke eigendommen kunt u contact opnemen met uw eigen verzekeringsmaatschappij.

Algemene vragen, klachten en contactinformatie
Als u algemene vragen heeft of niet tevreden bent over de manier waarop wij onze werkzaamheden uitvoeren, kunt u dit melden bij de vestigingsmanager van Medipoint Houten. Wij zijn bereikbaar op het algemene telefoonnummer: 088-1020232.

Een klacht kunt u indienen bij de vestigingmanager Wmo van Medipoint.
De contactgegevens zijn:
E-mailadres: wmo.houten@medipoint.nl
Postadres: Medipoint, t.a.v. vestigingsmanager Wmo, Essenkade 4, 3992 AA Houten

Met wie neemt u wanneer contact op?

U neemt contact op met Medipoint wanneer:

  • uw hulpmiddel gerepareerd moet worden
  • u vragen heeft over uw hulpmiddel
  • u vragen heeft over de bruikleenovereenkomst
  • u verhuist binnen dezelfde gemeente, om uw nieuwe adres door te geven
  • u een klacht heeft

 U neemt contact op met uw gemeente wanneer:

  • u een aanmelding wilt doen voor een ander hulpmiddel of huisaanpassing
  • u uw hulpmiddel niet meer gebruikt en u uw bruikleenovereenkomst wil beëindigen
  • u verhuist
Om uw bezoek op Medipoint.nl makkelijker en persoonlijker te maken, maken wij gebruik van cookies en vergelijkbare technieken. Met cookies verzamelen we persoonsgegevens, die wij en derde partijen gebruiken om uw internetgedrag te volgen. Zo kunnen wij content en advertenties aanpassen aan uw interesses. Door verder gebruik te maken van onze website gaat u hiermee akkoord. Meer weten? U leest het op onze cookiepagina SLUITEN