Algemeen
Deze actievoorwaarden zijn van toepassing op de Slapencampagne 2024-2025 van Medipoint.
Actievoorwaarden voor kopen in het kort
Heb je een aankoop gedaan? Dank je wel! We vertellen je in het kort wat je kunt verwachten:
- Binnen 10 werkdagen neemt Deron BV of een externe transporteur (BK Transport of Huisman Transport) contact met je op voor een bezorgafspraak.
- Je matras kan worden geleverd door Deron BV of een externe transporteur (BK Transport of Huisman Transport).
- We nemen je oude matras (evenredig aantal) weer retour.
- Wil je betalen bij levering? Dat kan! Zorg er wel voor dat het daglimiet voor pinbetalingen toereikend is.
- Wij hopen dat je blij bent met jouw aankoop!
Actievoorwaarden voor de bedcheck in het kort
Heb je een bedcheck ingepland? Wat fijn! Wij geven je graag advies:
- Binnen 5 werkdagen neemt Deron BV contact met je op voor het inplannen van een afspraak.
- De slaapadviseur komt bij je langs en bekijkt de huidige situatie.
- Je kunt direct de gewenste producten bestellen.
Actieperiode
De actieperiode loopt van 2 september 2024 t/m 31 maart 2025. Medipoint is gerechtigd de actie op ieder door haar gewenst moment te beëindigen, zonder dat zij dat besluit aan haar klanten hoeft te communiceren.
Voordeel
- Het voordeel tot 25% korting tijdens de slapencampagne is voor iedereen van toepassing op de productgroepen: matrassen, hoog-laagbedden, bedbodems en slaapkussens.
- Alleen leden van samenwerkende ledenverenigingen of partners van Medipoint kunnen gebruikmaken van 50% korting op het actieassortiment (ViscoClimate Ultra actiematras en het Comfort Pillow actiekussen). Is men geen lid van een samenwerkende ledenvereniging van Medipoint, maar men wil toch van dit voordeel gebruikmaken, dan kan men direct lid worden van een samenwerkende ledenvereniging naar keuze via alle Medipoint verkoopkanalen.
Gratis bedcheck
Bij de gratis bedcheck benadert Deron B.V. de klant binnen 5 werkdagen na aankoop van de producten. Deze bezoekafspraak wordt altijd vooraf aan de levering gemaakt. De slaapadviseur bekijkt de huidige situatie tijdens de bedcheck en brengt een onafhankelijk advies uit over wat Medipoint kan betekenen.
Retour nemen van bedbodem(s) en bedden
Matras(sen), bedbodem(s) of bed(den) worden kosteloos mee retour genomen, indien deze in acceptabele staat verkeert/verkeren. Deze service geschiedt uitsluitend wanneer een nieuw matras en/of bed(bodem) gekocht wordt. De chauffeur neemt een evenredig aantal producten retour, dat wil zeggen dat één oud matras retour wordt genomen als één matras is gekocht.
Afspraak voor levering
Wanneer de klant een product aanschaft neemt fabrikant Deron B.V. of externe transporteur (BK Transport of Huisman Transport) binnen 10 werkdagen na aankoop van het product, contact op voor het maken van een bezorgafspraak. Medipoint heeft hiervoor het juiste e-mailadres en telefoonnummer nodig, bij voorkeur mobiel/06-nummer. Zonder in het bezit te zijn van een e-mailadres of 06-nummer kan Medipoint niet garanderen dat er binnen 10 werkdagen contact is voor het maken van een bezorgafspraak.
Betaling contant/pin in de winkel of pin bij levering
De klant kan het factuurbedrag contant of per pinbetaling voldoen in de Medipoint vestiging of met pinbetaling bij de chauffeur. De chauffeurs kunnen in verband met veiligheid geen contant geld aannemen. De klant zorgt ervoor dat het daglimiet voor pinbetalingen toereikend is. Dit dient de klant tijdig aan te vragen bij de bank.
Voorwaarden
Algemene verkoop- en leveringsvoorwaarden
Op de levering van alle producten zijn de algemene verkoop- en leveringsvoorwaarden van Medipoint van toepassing. Deze zijn te vinden op de website: www.medipoint.nl/leveringsvoorwaarden
Garantievoowaarden
Op de actiematrassen geldt een garantietermijn van 10 jaar op materiaal- en fabricagefouten. De garantievoorwaarden van de overige Deron-producten staan op de website: Deron
Uitzonderingen:
· er geldt geen garantie op contourvorming.
· er geldt geen garantie op slijtage bij normaal gebruik.
· er geldt geen garantie op verkleuring van het schuim.
Extra informatie?
Via onderstaande gegevens kan contact met Medipoint worden opgenomen:
088 – 10 20 204
Klantenservice