Veelgestelde vragen - Betalen
Betalen
Welke betaalmogelijkheden zijn er?
Welke betaalmogelijkheden zijn er?
Leenproducten
Voor geleende hulpmiddelen hoef je zelf niets rechtstreeks aan ons te betalen. Dit loopt via de zorgverzekering.
Huurproducten
Als je een hulpmiddel huurt, lopen alle betalingen via facturen. Het verschilt per hulpmiddel of je dan een bedrag per week of maand moet betalen. Je ontvangt dan iedere 4 weken of iedere maand een factuur per post.
Koopproducten
In de webshop kun je hulpmiddelen kopen via verschillende betaalmogelijkheden: iDEAL, creditcard (Visa, Mastercard) en Billink (achteraf betalen).
iDEAL
iDEAL is een online betaalsysteem voor bijna alle banken in Nederland. Met iDEAL betaal je vertrouwd, veilig en gemakkelijk je online aankopen. Dit doe je via de vertrouwde internet betaalomgeving.
Billink
Met de betaaloptie ”Billink” kun je achteraf betalen. Betalen via Billink is mogelijk bij bedragen tussen de € 25,- en € 2.500.
Kan ik achteraf betalen?
Kan ik achteraf betalen?
Ja, achteraf betalen is mogelijk via de betaaloptie ‘Billink’. Betalen met Billink is mogelijk voor bedragen tussen de €25,- en €2.500. Nadat je hebt betaald ontvang je via de mail een bevestiging van de bestelling en de factuur. De factuur moet binnen 14 dagen na ontvangst worden betaald.
Mag ik het bedrag ook overmaken?
Mag ik het bedrag ook overmaken?
Het is helaas niet mogelijk om een bedrag over te maken, zonder gebruik te maken van achteraf betalen via ‘Billink’. Als je liever geen gebruik maakt van online betalen via iDEAL of een creditcard, dan is het altijd mogelijk om langs te komen bij één van onze winkels.
Is de levertijd afhankelijk van de betaling?
Is de levertijd afhankelijk van de betaling?
Nee, de levertijd is afhankelijk van het hulpmiddel dat is besteld. Voor veel van onze hulpmiddelen geldt een levertijd van 3 tot 5 werkdagen en voor sommige van onze artikelen geldt: ‘Op werkdagen voor 22.00 besteld? Morgen in huis’. Een schatting van de levertijd is altijd te vinden op de productpagina van het hulpmiddel. In de bestelbevestiging van onze bezorgdienst zit een track & trace link. Hiermee kun je nauwkeurig volgen wanneer de bezorger aan huis komt.
Ik heb geen betalingsbevestiging ontvangen?
Ik heb geen betalingsbevestiging ontvangen?
Geen zorgen, dat kan kloppen. Bij hulpmiddelen die je huurt krijg je namelijk een factuur om voor het hulpmiddelen te betalen. Deze factuur geldt in dat geval als betaalbevestiging.
Bij een gekocht hulpmiddel kan het ook zijn dat je geen losse betaalbevestiging hebt ontvangen. De transactie en dus je bankafschrift geldt bij deze hulpmiddelen als betaalbevestiging.
Een bevestigingsmail van je bestelling hoor je wel los te ontvangen. Hierin kan belangrijke informatie staan zoals je ordernummer. Betaal je met creditcard of Billink en heb je geen bevestiging ontvangen? Neem gerust contact met ons op via het contactformulier, of bel via: 088 - 102 0100.
Hoeveel verzendkosten betaal ik?
Hoeveel verzendkosten betaal ik?
Als je een bestelling plaatst waarvan één of meer hulpmiddelen worden vergoed door je zorgverzekeraar, dan betaal je geen verzendkosten. Ook bij een aankoopbedrag boven de €50,- betaal je geen verzendkosten.
Bij het huren van een hulpmiddel bedragen de verzendkosten €25,-. Alleen voor het huren van een loophulpmiddel bedragen de verzendkosten slechts €7,50.
Is het bedrag van je totale bestelling onder de €50,- dan betaal je €5,95 aan verzendkosten.