Heeft u een vraag? Wij staan u graag telefonisch, per mail (via onderstaand contactformulier) of via social media te woord.
Graag uw aandacht voor het volgende: Het is op dit moment drukker dan normaal bij onze klantenservice. Het kan hierdoor langer duren voordat u een medewerker kunt spreken of dat we uw vraag via e-mail kunnen beantwoorden. We proberen uw wachttijd zoveel mogelijk te beperken. Alvast hartelijk dank voor uw begrip.
Wilt u toch liever snel een antwoord op uw vraag? Wij adviseren u dan om de veelgestelde vragen te bekijken. Vaak staan antwoorden hier al tussen.
Wilt u dat wij contact met u opnemen?
Vul dan onderstaand contactformulier in.
Medipoint respecteert uw privacy en zorgt ervoor dat al uw persoonsgegevens vertrouwelijk worden behandeld.
Veelgestelde vragen |
Hulpmiddel lenen, hoe werkt dat? |
Hulpmiddel huren, hoe werkt dat? |
Hulpmiddel niet meer nodig, wat nu? |
Wanneer vindt de levering/ het ophalen plaats? |
Bekijk meer.. |
Telefonisch contact
Wij zijn telefonisch 24/7 bereikbaar via 088 – 10 20 100
Bekijk hier ons telefonische keuzemenu
Verwijsbrieven
Verwijsbrieven kunt u mailen naar verwijsbrief@medipoint.nl.