Serviceverzoek indienen
Niets is zo vervelend als een defect, daarom vindt u hier alles over wat u kunt doen bij een defect aan uw hulpmiddel.
Voorkomen is uiteraard beter dan genezen, daarom kiezen veel van onze klanten voor een service- of onderhoudscontract voor hun fiets, scootmobiel of rollator.
Meer informatie? Bekijk onze servicecontracten hier.
Waar kan ik terecht met mijn defecte hulpmiddel?
Wat vervelend dat uw hulpmiddel niet naar behoren werkt. Om het defect zo snel mogelijk te verhelpen kunt u onderstaand reparatieverzoek invullen.
Wij nemen dan telefonisch contact met u op om te bepalen hoe we u zo snel mogelijk kunnen helpen.
Wat de vervolgstappen zijn hangt af van of we het defect snel kunnen oplossen bijvoorbeeld aan huis of bij een van onze winkels. Is er meer aan de hand en kan onze medewerker het defect niet direct verhelpen? Dan zullen wij samen met u kijken naar de mogelijkheden voor tijdelijke vervanging van het hulpmiddel.
Wat kan ik zelf doen bij een defect?
Heeft u een hulpmiddel dat gebruik maakt van (elektrische) ondersteuning? Het kan zijn dat uw hulpmiddel leeg is en niet (goed) wordt geladen. Controleer dan of het lampje van de adapter brandt.
Is dit niet het geval? Probeer dan of de stekker goed zit.
Blijft u de problemen ondervinden. Dan kunt u onderstaand contactformulier invullen. Beschrijf hierin zo nauwkeurig mogelijk wat niet werkt, zodat we u snel kunnen helpen.