Medipoint servicenummer ook voor onderhoudsbeurten en reparaties
Voor al jouw vragen over storingen, schade, verlies, diefstal, onderhoudsbeurten en reparaties, kun je ons 24 uur per dag, 7 dagen per week bereiken via het servicenummer van de vestiging bij jou in de buurt. Op deze plek vind je de Medipoint Wmo-vestigingen met servicenummers.

De kosten van onderhoudsbeurten en reparaties zijn opgenomen in het onderhoudscontract dat is afgesloten tussen UWV en Medipoint (behalve in geval van nalatigheid of opzet).

Storing aan uw hulpmiddel
Het kan voorkomen dat jouw hulpmiddel defect raakt wanneer je het hulpmiddel in gebruik hebt. Je kunt dan contact met ons opnemen via ons servicenummer. Geef altijd jouw naam en telefoonnummer door waarop je op dat moment bereikbaar bent.

TIP: Wanneer je in het bezit bent van een mobiele telefoon, raden wij je aan deze mee te nemen als je met jouw hulpmiddel op pad gaat. Ook is het handig om het servicenummer in jouw telefoon voor te programmeren of op te slaan, zodat je ons altijd kunt bereiken als uw hulpmiddel defect raakt.

In geval van schade aan jouw hulpmiddel en/of aan anderen
Wanneer je schade hebt aan jouw hulpmiddel, bel dan zo snel mogelijk naar ons servicenummer. Indien je alleen schade bij anderen aanricht met een hulpmiddel zonder motor/verzekeringsplaatje, dien je contact op te nemen met jouw eigen verzekeringsmaatschappij, waar jouw particuliere WA-verzekering loopt.

Verlies of diefstal
Doe bij verlies of diefstal van jouw hulpmiddel altijd aangifte bij de politie. De politie maakt een proces-verbaal op, waarvan je een kopie ontvangt. Neem daarna zo spoedig mogelijk contact met ons op via ons servicenummer. Voor schade aan jouw persoonlijke eigendommen kun je contact met ons opnemen met jouw eigen verzekeringsmaatschappij.

Algemene vragen, klachten en contactinformatie
Als je algemene vragen hebt of niet tevreden bent over de manier waarop wij onze werkzaamheden uitvoeren, dan kun je een melding maken via het klachtenformulier. Een klacht kun je indienen t.a.v. de vestigingsmanager van Medipoint van de vestiging in jouw regio. Op deze plek tref je de Medipoint Wmo-vestigingen aan. Het e-mailadres voor het indienen van een klacht is klachten@medipoint.nl of bel onze klantenservice: 088 102 0100.

Met wie neemt je wanneer contact op?
Neem contact op met Medipoint wanneer:
- je vragen hebt over uw hulpmiddel.
- je vragen hebt over de bruikleenovereenkomst.
- jouw hulpmiddel gerepareerd moet worden.

Neem contact op met UWV wanneer:
- je een aanmelding wilt doen voor een andere voorziening.
- je jouw hulpmiddel niet meer gebruikt en je jouw bruikleen overeenkomst wilt beƫindigen.
- je verhuist.