basket check twitter facebook youtube linkedin voordeel-advies voordeel-assortiment voordeel-vrijheid search caret-down caret-down no-image
  • Veilig online betalen
  • Boven €25,- gratis thuisbezorgd
  • 60 echte winkels door heel nederland

Servicewijzer

Medipoint servicenummer ook voor onderhoudsbeurten en reparaties

Voor al uw vragen over storingen, schade, verlies, diefstal, onderhoudsbeurten en reparaties, kunt u ons 24 uur per dag, 7 dagen per week bereiken via het servicenummer van de vestiging bij u in de buurt. In de UWV postcodeverdeling treft u de vestiging aan die bij de postcode van uw woonplaats hoort.

Zoek een vestiging bij u in de buurt

De kosten van onderhoudsbeurten en reparaties zijn opgenomen in het onderhoudscontract dat is afgesloten tussen UWV en Medipoint (behalve in geval van nalatigheid of opzet).

Storing aan uw hulpmiddel
Het kan voorkomen dat uw hulpmiddel defect raakt wanneer u het hulpmiddel in gebruik heeft. U kunt dan contact met ons opnemen via ons servicenummer. Geef altijd uw naam en telefoonnummer door waarop u op dat moment bereikbaar bent.

TIP: Wanneer u in het bezit bent van een mobiele telefoon, raden wij u aan deze mee te nemen als u met uw hulpmiddel op pad gaat. Ook is het handig om het servicenummer in uw telefoon voor te programmeren of op te slaan, zodat u ons altijd kunt bereiken als uw hulpmiddel defect raakt.

In geval van schade aan uw hulpmiddel en/of aan anderen
Wanneer u schade heeft aan uw hulpmiddel, bel dan zo snel mogelijk naar ons servicenummer. Indien u alleen schade bij anderen aanricht met een hulpmiddel zonder motor/verzekeringsplaatje, dient u contact op te nemen met uw eigen verzekeringsmaatschappij, waar uw particuliere WA-verzekering loopt.

Verlies of diefstal
Doe bij verlies of diefstal van uw hulpmiddel altijd aangifte bij de politie. De politie maakt een proces-verbaal op, waarvan u een kopie ontvangt. Neem daarna zo spoedig mogelijk contact met ons op via ons servicenummer. Voor schade aan uw persoonlijke eigendommen kunt u contact met ons opnemen met uw eigen verzekeringsmaatschappij.

Algemene vragen, klachten en contactinformatie
Als u algemene vragen heeft of niet tevreden bent over de manier waarop wij onze werkzaamheden uitvoeren, dan kunt u contact met ons opnemen met onze coördinerende UWV vestiging via het algemene telefoonnummer: 0318 – 75 79 40.

Een klacht kunt u indienen t.a.v. de vestigingsmanager van Medipoint van de vestiging in uw regio. In de UWV postcodeverdeling treft u de vestiging aan die bij de postcode van uw woonplaats hoort.
E-mailadres uwv@medipoint.nl of bel telefoonnummer 0318 – 75 79 40.

Met wie neemt u wanneer contact op?

Neem contact op met Medipoint wanneer:

  • u vragen heeft over uw hulpmiddel.
  • u vragen heeft over de bruikleenovereenkomst.
  • uw hulpmiddel gerepareerd moet worden.

Neem contact op met UWV wanneer:

  • u een aanmelding wilt doen voor een andere voorziening.
  • u uw hulpmiddel niet meer gebruikt en u uw bruikleen overeenkomst wilt beëindigen.
  • u verhuist.