basket check twitter facebook youtube linkedin voordeel-advies voordeel-assortiment voordeel-vrijheid search caret-down caret-down no-image
  • Veilig online betalen
  • Boven €25,- gratis thuisbezorgd
  • 60 echte winkels door heel nederland

Rolstoel servicecontract

Zonder zorgen op pad met uw rolstoel

Onbezorgd op pad met uw rolstoel? Met het servicecontract voor rolstoel staat u er nooit alleen voor in geval van een calamiteit. Daarnaast geniet u van een goede regeling voor reparatie en preventief onderhoud. En dat voor slechts € 27,99 per maand.

Wat houdt het servicecontract in?

Heeft u een nieuwe rolstoel aangeschaft via Medipoint of bent u van plan een rolstoel via ons aan te schaffen? Ontdek dan de voordelen van ons servicecontract. Het rolstoel servicecontract wordt afgesloten* voor de duur van 1 jaar en kost € 27,99 per maand. De volgende kosten worden hiermee gedekt:

  • Arbeidskosten naar aanleiding van een calamiteit (pech onderweg), onderhoudsbeurt en reparaties.
  • Voorrijd- en/of transportkosten voor de rolstoel naar aanleiding van een calamiteit, reparatie of onderhoud.
  • Vervangende rolstoel wanneer onderhoud langer dan 1 dag in beslag neemt
  • 24/7 een servicedienst in geval van calamiteiten
  • Binnen 1,5 uur service bij een acute calamiteit
  • Jaarlijks preventief onderhoud aan huis**

*U kunt het servicecontract alleen afsluiten tot 6 maanden na aankoop van een nieuwe rolstoel via Medipoint. Tweedehands rolstoelen zijn hiervoor uitgesloten.

**Het jaarlijks preventief onderhoud vindt minimaal 12 maanden na aankoop plaats en maximaal 1 keer per jaar. U dient zelf het initiatief te nemen en contact te zoeken met Medipoint om het preventief onderhoud aan te melden.

Rolstoel servicecontract afsluiten

Het afsluiten van een rolstoel onderhoudscontract kunt u doen in een van onze Medipoint winkels.

Checklist voor het afsluiten van uw servicecontract:

1. Vind uw dichtstbijzijnde Medipoint winkel.
2. Bezoek de winkel en geef aan dat u een servicecontract voor uw rolstoel af wilt sluiten. Zorg dat u uw legitimatiebewijs (ID-kaart, paspoort of rijbewijs) bij u heeft wanneer u langskomt.
3. Onze medewerkers maken het contract direct voor u in orde.

Heeft u nog vragen? Neem dan contact op met onze klantenservice via: klantenservice@medipoint.nl of bel 088 – 10 20 100 (kies voor optie 3)

Bekijk het rolstoel servicecontract

< terug naar servicecontracten
> bekijk het assortiment rolstoelen